wtorek, 24 kwietnia 2012

infoShare

O prelekcji Natalii Hatalskiej.

Na to 'wydarzenie' czekała duża część uczestników konferencji infoShare (straszny tłok na auli), w tym ja również. Natalia skupiła swoją uwagę na innowacyjnych rozwiązaniach w branży reklamowej, możliwościach jakie daje technika oraz nawiązywała do przyszłości marketingu, ściśle powiązanego z branżą informatyczną. Czy słusznie? Stwierdzenie "kiedyś komputer był wszystkim, dziś wszystko jest komputerem" osobiście odbieram dosyć sceptycznie. "W świecie komputerów żadna awaria się nie kończy, ponieważ przechodzi zawsze w następną". Oczywiście warto uczestniczyć w tego typu przedsięwzięciu, gdyż z pewnością otwiera nam oczy na technologiczny rozwój, który nie zawsze jest widoczny dla 'zwykłego człowieka'. Ciekawą propocycją wykorzystania tabletów, która już funkcjonuję, również w Polsce, jest menu w restauracji. Natalia przytoczyła dość dużą ilość przykładów, zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z całym wykładem w linku poniżej:


Ipod jako Menu

Małe i praktyczne. Tak powinno wyglądać każde menu!

Czy jest to zwykłe menu? Nie, prócz klasycznego zamówienia pozwala nam 'zabić trochę czasu' oczekując na obiad. Gry, dostęp do internetu czy możliwość opłacenia zamówienia to przykładowe możliwości nowego, ulepszonego menu XXI wieku. Pomysł bardzo mi się podoba, gdyż nigdy nie lubiłem wyczekiwania na kelnera :)

Fajne? Sami oceńcie!






Kolejną ciekawą 'zabawką' (pozwolę to sobie nazwać w ten sposób), którą przestawiła nam Natalia, była maszyna do puszek- zgadnijcie jakiej firmy? Coca Coli!

Chcecie zobaczyć co to znaczy 'więź i przywiązanie' do marki?


 

Ciekawe czy gdyby Coca Cola u nas zastosowała tego typu promocyjne zabiegi przytulilibyśmy się do 'metalowej puszki' wydającej /puszki/??

Moim skromnym zdaniem, jest to oczywiście dobry pomysł na promocję. Informatyzacji podlegać będzie większość handlu aktywnego, w tym całego marketingu. Tematyka jest bardzo aktualna, przez co Natalia na pewno zdobyła sporą 'rzeszę' zainteresowanych słuchaczy. Świat się zmienia bardzo dynamicznie i wydaję mi się, coraz częściej przerasta nasze wyobrażenia.


Ogólnie wykład Natalii nie ocenił bym najwyżej, a szkoda. Spodziewałem się więcej, niż otrzymałem. Ale patrząc pozytywnie okiem optymisty, co do czasu, który poświęciłem na infoShare, każdy z wykładów w ciągu tych dwóch dni był jedyny i niepowtarzalny i od każdego można było się czegoś nauczyć - czy to w sensie pozytywnym, czy negatywnym :)




“Zmień się lub zgiń. Kiedy tempo zmian zachodzących na zewnątrz firmy jest większe niż tempo zmian wewnątrz, zbliża się koniec.”

Jack Welch, szef General Electric



Galeria: Pomysł na fajną reklamę :)




W kolejnym wpisie: Facebook jako narzędzie marketingowe / Jak się bronić przed reklamą


PROŚBA DO OSÓB ODWIEDZAJĄCYCH:

Według Google Analytics mój blog odwiedzany jest codziennie przez kilka osób. Bardzo cieszę się z tego powodu, gdyż milej piszę się dla 'kogoś', o czym mówić chyba nie muszę. Blog mój został odwiedzony już ponad 1500 razy, co cieszy mnie jeszcze bardziej, gdyż nie był publikowany nigdy i nigdzie. Ilość wejść świadczy o tym, że marketing /naturalny/ daję sobie radę całkiem dobrze. Chciałbym prosić Was o uczestnictwo w komentowaniu i rozmowach.

Po co komu komentarze?

Zdaję sobie sprawę, że nie organizując konkursu z wartościową nagrodą, ciężko nie zostać zlanym pod względem komentarzy. Komentarze piszę się po to, aby wyrazić swoje zdanie publicznie i uczestniczyć w dyskusji. Niestety bez komentarzy ciężko zacząć dyskusję, a myślę, że warto :) Blog bez komentarzy jest pusty- mimo wpisów wydaję się martwy. Niejednokrotnie widziałem wpis bardzo krótki, złożony z paru słów, a ich prawdziwą wartością były dyskusję, które prowokowały. Zachęcam do wzięcia czynnego udziału w tym małym / wielkim projekcie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz